Prieskum verejnej mienky v rámci NP Kampaň
V rámci úvodnej fázy národného projektu Kampaň bol realizovaný kvantitatívny prieskum verejnej mienky, ktorého cieľom bolo získať údaje o úrovni informovanosti a vnímaní vybraných tém medzi širokou verejnosťou.
Prieskum prebiehal formou online dotazníka, ktorý bol distribuovaný medzi respondentov, a doplnený o telefonické rozhovory s cieľom zabezpečiť čo najreprezentatívnejšiu vzorku obyvateľstva.
Základné parametre prieskumu:
- Minimálny počet respondentov: 1000 osôb
- Veková skupina: 15 a viac rokov
- Výber respondentov zabezpečil reprezentatívnosť podľa pohlavia, veku, vzdelania, regiónu a sociálno-ekonomického statusu
- Rozdelenie vzorky: 700 online respondentov a 300 telefonických respondentov
Dotazník bol vypracovaný v spolupráci s príslušnými vecnými odbormi a obsahoval otázky zamerané na mapovanie informovanosti a vnímania verejnosti vo vzťahu k sociálnym témam, ktoré sú predmetom projektu.
Výsledky prieskumu verejnej mienky sú k dispozícii v záverečnej správe prieskumu na nesledujúcom linku: prezentácia záverečnej správy prieskumu (pdf, 806 kB).