EnglishSlovak
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Hodnoty únie

  • Domov
  • Prieskum verejnej mienky v rámci NP Kampaň
Informačná kampaň na zvyšovanie povedomia verejnosti o vybraných sociálnych témach - ilustračný obrázok
20 jún
2025
0

Prieskum verejnej mienky v rámci NP Kampaň


V rámci úvodnej fázy národného projektu Kampaň bol realizovaný kvantitatívny prieskum verejnej mienky, ktorého cieľom bolo získať údaje o úrovni informovanosti a vnímaní vybraných tém medzi širokou verejnosťou.

Prieskum prebiehal formou online dotazníka, ktorý bol distribuovaný medzi respondentov, a doplnený o telefonické rozhovory s cieľom zabezpečiť čo najreprezentatívnejšiu vzorku obyvateľstva.

Základné parametre prieskumu:

  • Minimálny počet respondentov: 1000 osôb
  • Veková skupina: 15 a viac rokov
  • Výber respondentov zabezpečil reprezentatívnosť podľa pohlavia, veku, vzdelania, regiónu a sociálno-ekonomického statusu
  • Rozdelenie vzorky: 700 online respondentov a 300 telefonických respondentov

Dotazník bol vypracovaný v spolupráci s príslušnými vecnými odbormi a obsahoval otázky zamerané na mapovanie informovanosti a vnímania verejnosti vo vzťahu k sociálnym témam, ktoré sú predmetom projektu.

Výsledky prieskumu verejnej mienky sú k dispozícii v záverečnej správe prieskumu na nesledujúcom linku: prezentácia záverečnej správy prieskumu (pdf, 806 kB).

Stiahnuť dokument